Monday, March 12, 2007

terima kasih

Thank you for all your concerns. Nari birthday nye The Dreamer. Selamat Hari Jadi TheD. Semoga apa yang nak dicapai tercapai jadinya.

Memang cobaan yang Allah nak beri.. sakit dari haritu tu, mak dan anak. Punya tak terdaya Allah sahaja yang tau. Mungkin Allah nak hilangkan dosa2x tak? Lepas tu dah boleh give birth? Semalam malam bawak Umar gi hospital lagi. *sigh* dah 3 bulan nie gi hospital. Alhamdulillah pagi nie nampak sihat and banyak mulut. Dah okay lah tu. Mak dia yang tak tahan.. sakit badan.. bentan kata orang. baru nak baik flu dah satu hal lagi. Alhamdulillah my helper came and so did my kakak urut. Heaven sent betul! My mother pulak decide to cook for us. ALHAMDULILLAH!

Kakak urut kata dah memang nampak time. I bilang dia boleh tak urut kasi trigger beranak. Dia ketawa. Sewel agaknye budak nie. Lepas tu dia cakap "dahlah okaylah malam nie u beranak!" For now I swear I just want to get it over and done with. Dengar cekmi's sister dah give birth.. wah dah senang. Bila aku nye turn pulak? Tak de rasa contraction pulak.... apa dah!

So gitulah my update thus far. Nari tak gi kerja.

5 comments:

lunacy said...

no problem, take care of ur health k. u nd to hv energy for the "showdown". so if today b4 clock strike 12 ur baby will share the same bday as TheDreamer .. hump, happy b'day TheDreamer, bila nak organise rompokan kak kiah ke skolah? its march already..

why umar kene gi hospital?

I_mshe said...

rombongan cik kiah! wah best! yeah they should have an open house lah for all old, new and future students.

umar gi hospital sebab batuk hingga muntah.

Cekya said...

happy birthday the dreamer!

.S.K. said...
This comment has been removed by a blog administrator.
.S.K. said...

Nak kene respond, haha...
Macammana nak plan, seyyy, keje macam nak rak x|
layan merepeks till the bingits :p

CEKYA! OMG, I've missed you... I still read your blog {hugs} Thank you for the wishes...

You, too, kak lun... was hoping for that, too, but this baby has a mind of her own! lol...

And of course, the blogposter, Miss Spoony, thank you...
I would also like to thank my mother, my father and after the awards, I will dedicate my life service to...
watching more Award shows on tv :p

Thanks, y'all...

Going back to the bingiting works now...